Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

agnes1946
agnes1946 - 23-12-2009 13:16:30
Voeding & Gezondheid

Kan bonprix dit zomaar maken?

ook ik heb een aantal malen bij bonprix besteld.
omdat ik daar iets vond, wat ik in de stad niet vond c.q. hier niet kon krijgen.
(dat heeft niks met de prijs te maken ,kenner.soms is het zelfs goedkoper om te bestellen en de kosten te betalen, dan kilometers te rijden,parkeergeld te betalen en dan nog niet te kunnen slagen)
altijd netjes betaald met de acceptgiro,achteraf dus.
de levertijden vielen mij ook tegen, maar meestal was het het wachten waard.
begin december bestelde ik weer een aantal dingen.
na 10 dagen kreeg ik bericht, dat ik niet met een acceptgiro mocht betalen,maar of met de creditcard of onder rembours.
ik heb contact met ze opgenomen en sja...ik mocht dus niet meer met een acceptgiro betalen.
ik had voor meer dan 50 euro besteld,dus moest ik het anders gaan betalen.
?????
ik heb netjes gezegd dat ik geen wanbetaler ben , dat konden ze direkt controleren.
toen bleek dat er een fout was gemaakt.
omdat ik vaste klant was, mocht ik ineens tot 250 euro bestellen en met acceptgiro betalen.
maar ik had het helemaal gehad met ze.
het klopt dat er online staat dat een artikel nog beschikbaar is.
bel je ze op om te bestellen: beschikbaar.
krijg je later een brief of email: helaas uitverkocht.
en dan nog staat het als beschikbaar online.
voor mij ook nooit meer bonprix.
neckermann en wehkamp komen hun beloftes na,otto is wat trager,bonprix heeft voor mij afgedaan en ik heb me dan ook laten uitschrijven.