Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 05-01-2010 15:18:36
Computers & Telefonie

Vodafone

@duivens18

dit is heel heel vervelend. supreme_one zit met hetzelfde probleem. ben er gisteravond 2 uur mee bezig geweest. via google ene van laar gevonden zie zegt een oplossing te hebben. maar lijkt die voor zichzelf te houden.

wat ik tot nu toe gevonden heb:
waat/californie/entertainment
het gaat om wallpapers/wapsites/mms content/video clips/games.
ja, internet stuf dus. en al heb je dat niet op je mobiel, eenmaal aktiveren en je bent de klos.
zou je willen aanraden je mobiel te laten blokkeren. wil niet zeggen dat die waat niet doorloopt, die moet je toch eerst zien af te melden.
http://www.smsdienstenfilter.nl/">klik: dienstenfilter
mocht ik nog iets vinden, ik meld me weer. maar ziet er heel lastig uit.
mail of bel consuwijzer voor advies.
of vraag eens bij een juridisch loket of die iets voor je kan doen.
http://www.juridischloket.nl/pages/default.aspx">klik: loket
http://www.bkr.nl/meestgesteldevragen.aspx?pid=77">bkr
bij deze weer wat info. dat alle kleine beetjes uiteindelijk mogen helpen.
groet,