Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan6255 - 06-01-2010 13:33:24
Computers & Telefonie

Kpn experiabox

Beste drake 22,

wij gebruiken ook een experiabox van kpn, nadat wij gigaproblemen hebben ervaren na installatie van interactieve televisie (extra optie) is bij ons een nieuwe experiabox geinstalleerd. let wel...dit ging uiteraard niet zonder slag of stoot, na de nodige telefoontjes naar de helpdesk en de uiteindelijke indiening van een klacht (kan telefonisch) verscheen keurig op afspraak een monteur van kpn die een nieuwe experiabox heeft geinstalleerd. alles werkt nu weer naar behoren.
kortom...klacht indienen, aangeven hoelang dit probleem al speelt, en een monteur laten komen.
noot....wij hielden een logboekje bij wie wij allemaal aan de telefoon hebben gehad, handig als je ergens op terug wil komen!