Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 06-01-2010 16:36:27
Computers & Telefonie

Vodafone

@tdehond

"oneerlijke handelspraktijken". zou voor de hand liggen maar denk niet dat je het daaronder kunt scharen. men gaat met dit gedoe ervan uit dat je die dienst zelf wel geactiveerd zal hebben.

beter zou zijn na het aanmelden dat je expliciet nog een sms krijgt met ja/nee. een bevestiging dus. 't blijft een vreemde zaak dat vodafone dit afdoet met, je zoekt het zelf maar uit. mag en kan niet. en werkt men niet mee, dan rest niets anders dan een geschillencommisie of voor de rechter gooien.
maar ja .... kost ook een hoop tijd en ergernis. maar dwang lijkt me hier wel op zijn plaats. dit zijn 2 mensen die ermee opgescheept zitten. maar er zullen er ongetwijfeld velen zijn. en misschien niet alleen bij vodafone.

zou dat afmelden toch ook maar proberen. per fax ... waat-usa.
afmeldcode opvragen ......