Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
drake22 - 06-01-2010 17:39:15
Computers & Telefonie

Kpn experiabox

Het ligt niet aan de computers lees vorige post heeft kpn allemaal gecontroleerd de lijn en de computer doet het ook goe en de laptop is net 2 weken oud en die geeft het zelfde probleem ik kan gewoon met draad op het internet dat doet het wel maar zoals ze zelf bij kpn zeggen is er iets kapot gegaan met een update die ze gedaan hebben volgens kpn maar een nieuwe sturen ho maar hij doet niets anders dan updaten