Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Gewonnen prijs niet gekregen
Dag nonemoon,
je kunt zelf even kijken of deze fraaie internetwinkel lid is van de thuiswinkel. zoja, dan kun je daar een klacht indienen wegens het toepassen van een "oneerlijke handelspraktijk".
informatie
verwijzing naar site:
www.thuiswinkel.org">www.thuiswinkel.org
verwijzing naar de geschillencommissie
https://loket.degeschillencommissie.nl/web/site/default.aspx?m=commissie&code=thu">https://loket.degeschillencommissie.nl/web/site/default.aspx?m=commissie&code=thu
stichting geschillencommissies voor consumentenzaken (sgc)
postbus 90600
2509 lp den haag
tel: 070-3105310
fax: 070-3658814
nieuwe regels voor webwinkels met het thuiswinkel waarborg keurmerk
consumenten hebben vanaf 1 januari 2009 recht op minimaal 14 dagen bedenktijd en krijgen meer duidelijkheid over prijs en bedenktijd. 100% vooruitbetalen mag, mits consument kan kiezen voor niet meer dan 50% vooruitbetaling. de consumentenbond en thuiswinkel.org hebben een akkoord hierover bereikt in de nieuwe uniforme set algemene voorwaarden voor alle 930 leden van thuiswinkel.org, die het keurmerk thuiswinkel waarborg mogen voeren. thuiswinkel.org vertegenwoordigt met haar leden bijna 80% van de online omzet.
sukses en met vriendelijke groet, pedro.