Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

il
ilonkaroel - 12-01-2010 23:25:23
Computers & Telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

[quote=sanlin schreef op vrijdag 20 nov 2009, 19:04]ik heb zelf ook op een callcenter gewerkt waar ik heel veel klachten en boze mensen/klanten aan de telefoon kreeg. ook wij mochten niet doorverbinden, wat voor mij soms frustrerend was. maar ik mocht ook niet de verbinding verbreken, omdat ik dan uiterst klant-onvriendelijk bezig zou zijn (en terecht denk ik). daarom ben ik eens gaan nadenken waarom mensen soms zo gefrustreerd/boos aan de telefoon kwamen. mijn eigen conclusie was dat het vaak voorkwam dat mensen iets niet goed begrepen of een brief/antwoord verkeerd hadden geïnterpreteerd. wat ik in zo'n geval (in tegenstelling tot jou, stacey) dan deed, was de klant uit laten razen en in 1e instantie niets zeggen. vaak gaat de klant dan zelf nadenken en krijg je excuus voor het feit dat ze op jou hebben gescholden ipv op de instantie. ik heb zelfs een klant die me voor tyfusl**er uit heeft gescholden nog netjes geholpen. echter wel nadat ik hem had gevraagd hoe hij kon weten dat ik die ziekte heb gehad (en dat lieg ik niet). diegene heeft me naderhand heel hartelijk bedankt voor het feit dat ik hem nog had geholpen en gaf me een compliment dat ik zo professioneel had geholpen.
met dit verhaal wil ik aangeven dat ik 2 kanten heel goed begrijp. de frustratie van de klant en de frustratie van het gescheld en gevloek dat je als callcenter-medewerker over je heen krijgt, maar je hoort je dan wel professioneel te blijven gedragen.
dus maliek, de callcenter-medewerker had jou misschien netter moeten behandelen, maar dat geeft jou geen vrijwaring om haar naam en toenaam hier te vermelden. op deze manier ben je zelf ook aso bezig.

wij hebben ook klachten bij hi naar onze mening hebben ze bij hi erg veel moeite met het lezen van brieven, e-mails en luisteren door een telefoon. dus vanwaar de mening dat klanten brieven en e-mails verkeerd interpreteren?? er zijn van onze kant al 3 mails met vragen gestuurd en nog geen 1 is er fatsoenlijk beantwoord, zodat er nog vele vragen open staan die ze niet willen of kunnen beantwoorden omdat ze dan in het nauw terecht komen. wij snappen dus best dat mensen dan namen in stukken gaan noemen.