Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-01-2010 01:45:48
Geldzaken & Recht

Lening bkr

Rabobank raadde mij een ecostreamhypotheek (lager van rente als je je huis goed geisoleerd hebt) een keuzeplushypotheek en betaalrekening aan i.v.m. isloatie dak en ramen. ik betaal keurig de rente. van telfort had ik nog steeds geen gespecificeerde rekening ontvangen. toen ik van vodafone i.p.v. prepaid en heel voordelig abonnement aangeboden kreeg en ik daarop inging, deed vidafone dat niet. na veel aandringen , - want ze weigerde eerst de reden te geven- bleek ik bij bkr te staan: opgegeven door de rabobank en telfort!!!
waarom is er geen bkr voor clienten die daar kunnen melden en registreren dat bijv. rabobank en telfort achter je rug om jou zwart maakt!! in gebreke blijft omdat er geen rekening komt!