Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-01-2010 18:10:53
Computers & Telefonie

Computer

Hrdwerrorman schreef op maandag 18 jan 2010, 17:56: @ ik:

daar gaan we weer....

"de kans is heel klein dat het zal gebeuren."

wishful thinking van een handelaar!

h.

helemaal niet.

dat heeft puur te maken dat de nederlandse wetgever de winkelier ook wilt beschermen.
en als europa aangeeft dat de consument gedurende de economische levensduur recht op kosteloze reparatie of vervanging heeft, dan word de winkelier verplicht om garantie te geven welke gelijk is aan de economische levensduur, daaruit vloeiend moet de fabrikant ook verplicht worden om garantie te geven gelijk aan de economische levensduur.

pas men dat niet aan, dan heeft de consument dan wel die rechten, maar zal het niet krijgen, dit omdat dan alle kosten voor rekening van de winkelier komt.
en de winkelier kan onmogelijk die kosten zelf gaan betalen.

dat is gewoon de realiteit.