Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-01-2010 09:41:57
Computers & Telefonie

Mail komt niet binnen


je kunt het denk ik best eenvoudig testen. als het goed is zie je rechtsonder in het systeemvak een icoontje van twee beeldschermpjes, dat knippert als er data wordt verzonden/ontvangen. (het ene beeldschermpje knippert bij ontvangen en het andere bij verzenden).
mocht dat niet zo zijn, kijk dan eens of er op je modem/router een lampje knippert als er internetverkeer is.

zoja, sluit dan alle programma's af, behalve outlook en verstuur een 'nieuw bericht' naar dat probleemadres. doe er ook een bijlage (b.v. een foto) van één of twee megabytes bij. als het goed is, dan is outlook wel een minuutje of zo bezig om dat te verzenden. gedurdende die tijd zal het lampje op de router (en/of de beeldschermpjes in het systeemvak dan moeten knipperen.

knippert het lampje voor slechts één of twee seconden, dan kun je er vanuit gaan dat het mailtje niet is verzonden. knippert het lampje een paar minuten, dan is je mailtje echt wel verstuurd.

freya