Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-01-2010 21:30:37
Computers & Telefonie

Pretium

Dank voor uw reactie...zodra ze ons inderdaad hebben terug aangemeld bij kpn, zullen we tot betaling overgaan. eerder niet....het is gewoon onrechtvaardig. ze hebben bij mijn oma alles fout gedaan, dus in een rechtzaak zullen we, net als u schetst, zeer sterk staan. maar wat koop je ervoor...2 jaar procederen..ik weet niet eens of mijn oma dan nog leeft..en ondertussen geeft het ouderen een hoop stress. dit soort bedrijven dient, direct na constatering van zulke praktijken, verboden te worden....ik hoop dat er weer genoeg klachten binnenkomen om, net als in april 2009, een nieuwe "inval" ten kantore van pretium te doen en de boete dit keer zo hoog te maken dat ze er mee stoppen...