Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerben1970nl - 01-02-2010 14:19:51
Elektronica & TV

Upc, uitval beeld

Dezelfde problemen gehad. twee keer gebeld met de upc bij de tweede keer een afspraak gemaakt met een monteur. na twee dagen belt het servicecentrum mij met de mededeling dat ik een nieuwe mediabox kreeg opgestuurd en dat de afspraak met de monteur verviel. binnen drie dagen had ik de nieuwe mediabox in huis. de mediabox aangesloten en alle problemen waren verholpen. in de doos van de nieuwe mediabox kon ik de oude mediabox doen.de bijgeleverde adressticker met antwoordnummer over de oude adressticker plakken en afgeven bij tnt postagentschap bij ons op het dorp.