Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-02-2010 19:53:14
Huishouden & Energie

Energie direct

Over oplichters gesproken,
ook wat problemen met energiedirect
de vaste prijzen voor energie daar zijn als je je als nieuwe klant aanmeld aanmerkelijk goedkoper dan als je ze vast zet als bestaande klant,
probeer al een half jaar om mijn huidige contract, met betaling van de boete op te zeggen en een nieuw contract te sluiten, het wordt systematisch weg gemoffeld.
met een grootverbruik van 9000 kw/h en een verschil van 3 cent scheelt dat 270 euro per jaar, over 3 jaar is dat meer dan 800 euro.
met een telefonisch contact werd er maar gehamerd over dat het geld kost om het oude contract af te kopen, 150 euro.
dat ik er vele malen dat bedrag op bespaar, daar waren ze niet thuis bij.
nu heb ik mezelf aangemeld als nieuwe klant met het verzoek om bij mijn oude leverancier het contract op te zeggen, 4 weken geleden wel een bevestiging ontvangen maar verder ontbreekt iedere vorm van contact.
wil het wel goed documenteren, want geloof niet dat ze dit allemaal zomaar kunnen doen

dick