Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
rene17 - 05-02-2010 22:55:09
Elektronica & TV

Upc, uitval beeld

Ik heb geen antwoord voor u, maar het valt mij op dat meerdere mensen dezelfde problemen ondervinden. ik ondervind deze problemen ook.
ik heb een vrij nieuwe tv van jvc, nieuwe kabels, upc box getest rechtstreeks vanuit aansluiting, al een nieuwe upc box ontvangen etc etc etc ... de problemen houden echter aan. als ontelbare keren, vele uren met een duur nummer bij upc gebeld. ze bellen nooit terug en niemand schijnt het probleem op te kunnen lossen. krijg soms het idee of upc denkt dat je uit een ei komt... antwoorden als 'zit de stekker wel in het stopcontact?'. ik heb sinds een wijziging van de zenders, ca 1,5 jaar geleden, ook geen analoge tv meer.
na een telefoontje werd mij geadviseerd een schriftelijke klacht in te dienen. dit gedaan en niets vernomen. nogmaals een klacht ingediend en vervolgens werd er tijdens mijn afwezigheid op mijn antwoordapparaat ingesproken dat ik kon bellen ....

ik ben er inmiddels helemaal beu van en geneigd niet meer te betalen voor de kosten van analoge tv.