Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerland - 07-02-2010 10:37:04
Geldzaken & Recht

Action weigert wettig nl betaalmiddel

[quote=opinio schreef op zondag 7 feb 2010, 07:25][quote=gerland schreef op zaterdag 6 feb 2010, 23:48][quote=opinio schreef op zaterdag 6 feb 2010, 13:44][quote=lapto schreef op maandag 1 feb 2010, 18:22]

tjongejonge. ah deugt niet en gedrag van deze consumenten verdient een pluim.
not. kinderachtige zogenaamde principes, ben er maar trots op.
jammer dat je dan ook nog al je boodschappen opnieuw moet gaan doen. maar ja, je moet er wat voor over hebben.
o ja, deze creme de la creme van winkelend nederland betaalt natuurlijk contant als 20,02 euro afgerekend moet worden en gaat pinnen bij 20,03 euro.
consumenten om trots op te zijn!

kritisch zijn is niet hetzelfde als zeuren of klagen (of muggenziften)

conclusies, conclusies, conclusies!!
en vooral onverdraagzaamheid. duitsland is stukken groter dan nederland en daar is de cent gewoon normaal betaalmiddel. wat hebben wij nederlanders toch, dat we alles beter moeten weten? volgens een uitspraak van wim kan is het onze calvinistische inslag. overigens betaal ik zelf nooit contant en ik heb zelfs geen munten in mijn portemonnee. in mijn auto heb ik twee munten voor een winkelwagentje: 50 cent en 1 euro. parkeren doe ik met chippen. en wat er mis is met ah? bent u vergeten dat deze grootgrutter kon vragen wat hij wilde? pas toen er teveel klanten naar aldi en lidl liepen pasten ze daar de prijzen een beetje aan. ik woon vlak bij de grens en ik kan u uit ervaring zeggen dat aldi in duitsland een verademing is. welke winkel betaalt zonder vragen en morren zo maar 40 euro terug voor een defect scheerapparaat dat je 11 maanden hebt gebruikt. ze vragen niet eens wát er aan mankeert. ze geloven je op je woord. de service is daar werkelijk enorm en de kwaliteit en versheid is super. het stikt er dan ook van de nederlanders. in canada pakken ze de boodschappen voor je in en houden ze de groenten vers met sproei-installaties. u zou ook eens wat verder moeten kijken! is kassa niet een kritisch consumentenprogramma? het programma bestaat bij de gratie van kritische consumenten. vanwaar dan die prediking tegen kritiek. of bent u verdwaald?