Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

van leyden
van leyden - 07-02-2010 12:15:28
Geldzaken & Recht

Action weigert wettig nl betaalmiddel

[quote=gerland schreef op zaterdag 6 feb 2010, 23:48][quote=opinio schreef op zaterdag 6 feb 2010, 13:44][quote=lapto schreef op maandag 1 feb 2010, 18:22]vervolgens liet die vrouw nog een extra euro zien om te laten weten dat ze het wel kon betalen maar zei gewoon dat ze dan zelf de spullen mochten terug leggen en ze liep gewoon op haar gemak weg.

dit moment vond ik zo goed en eigenlijk heb ik gewoon veel respect voor die vrouw want het ging haar om het principe.

greetings lapto

en dat is precies was ik zelf ook zou doen. en als ik nog ergens 80 cent zou hebben zou ik mogelijk de ontbrekende 3 cent pinnen. ik vindt het gedrag van de grootgrutter albert heijn werkelijk onbeschaamd. ik zit nog met één vraag: zou die mevrouw nog wel eens naar ah gaan? mij zouden ze voorgoed kwijt zijn. eigenlijk deugt die hele gedwongen afschaffing van die muntjes niet. nederland: regelland. in duitsland zijn ze niet zo maf!

tjongejonge. ah deugt niet en gedrag van deze consumenten verdient een pluim.
not. kinderachtige zogenaamde principes, ben er maar trots op.
jammer dat je dan ook nog al je boodschappen opnieuw moet gaan doen. maar ja, je moet er wat voor over hebben.
o ja, deze creme de la creme van winkelend nederland betaalt natuurlijk contant als 20,02 euro afgerekend moet worden en gaat pinnen bij 20,03 euro.
consumenten om trots op te zijn!

jaja
de winkelier wilt geen centen accepteren (wettig betaalmiddel)
de consument wil toch gewoon gepast betalen en vervolgens is de klant dan kinderachtig..

maar goed, typisch een relaas van een gefrustreerd vakkenvullertje lijkt me.
laatste keer dat ik hier nog op reageer.