Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-02-2010 20:01:25
Huishouden & Energie

Energie direct

Energiedirect heeft mij ook een jaarcontract aangesmeerd. zonder dat ik er erg in had, hebben ze mijn stem opgenomen. ik had nog wel gezegd dat ik er eerst met 'cogas'over wilde hebben. maar ik kreeg steeds maar mailtjes, dat ik een contract had bij hen. steeds mailtjes teruggestuurd, maar kreeg geen gehoor. op het laatst gebeld en toen zeiden ze, dat ze die mailtjes niet ontvangen hadden. zonder dat dit er bij stond, kon ik op die mails niet reageren. ik kon praten wat ik wilde, maar ik kon er niet meer af, of ik moest € 150 betalen. ook ''cogas" kon er zgnd. niets aan doen.
ik ben er toen maar mee gestopt om te reageren. ik ben nu bij nuon. heb nooit geen afrekening gehad en moest er zelfs nog € 63 bijbetalen, terwijl ik niets minder betaalde dan bij cogas.
voor mnooit geen ernergiedirect meer. ze behandelen je als een kind!