Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 10-02-2010 15:32:08
Computers & Telefonie

Sony vaio laptop

@nordhaus

dan heeft u inderdaad een probleem. een fabrikant heeft geen wettelijke plichten zoals een verkoper. fabrieksgarantie = andere voorwaarden. als er verder geen coulance regeling uitkomt heeft u het nakijken.

is er ook niets bekend dat toen de leverancier ermee stopte, dat de klanten ergens anders naartoe konden? of: doorstart, wellicht onder een andere naam. misschien als u daar nog achter kan komen .......
[google eens op het bedrijf van aankoop]