Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-02-2010 11:44:28
Auto & Vervoer

10 jaar garantie

Tonjakassa schreef op woensdag 10 feb 2010, 19:00: @jos2006

ik heb uw vraag, per e-mail, aan philips lightning support gezonden...

verder ben ik van mening dat de kassa 'crew' er in een uitzending aandacht aan zou kunnen besteden.

hierbij de reactie van philips:

geachte heer/mevrouw,

hartelijk dank voor uw e-mail.

het spijt ons te moeten lezen dat de lamp de beloofde levensduur niet heeft gehaald. het is altijd moeilijk te bepalen waarom een lamp te snel kapot gaat zonder dat er een technische analyse word gedaan. dit zou ook nog steeds nodig kunnen zijn, daarom willen wij u verzoeken de defecte lamp niet weg te gooien totdat u de vervangende lamp heeft ontvangen.

om uw aanvraag voor vervanging van de lamp in ons systeem te verwerken hebben wij de volgende informatie nodig:

wanneer heeft u de lamp aangeschaft (ongeveer)dd-mm-jj?

hoe lang heeft de lamp gefunctioneerd?

als het om meerdere lampen gaat, hoeveel zijn er defect?

heeft u de lamp nog in uw bezit?

welke vorm heeft uw lampje?: kogelvorm, peervorm?

wat voor soort fitting heeft de lamp (bajonet of schroefdraad)?

welke grootte is de fitting (e14, e27, 2p, 4p, b22d, b15d)?

e14 = schroeffitting van 14 milimeter doorsnee
e27 = schroeffitting van 27 milimeter doorsnee
b22 = bayonetfitting van 22 milimeter doorsnee
b15 = bayonetfitting van 15 milimeter doorsnee

welke informatie staat er direct op de lamp geschreven?

als u de verpakkig nog in uw bezit heeft, wat is de
streepjescode van de gloeilamp?

naar welk adres kunnen wij eventuele vervangende lamp(en)
sturen? (graag ook het telefoonnummer, in het geval dat we u
moeten contacteren)

telefoonnummer:
naam:
adres:
postcode:
woonplaats:
land:


als u zo vriendelijk wilt zijn deze details aan ons te sturen,
dan kunnen wij uw aanvraag verwerken.

ik hoop uw vragen hiermee voldoende te hebben beantwoord.

mocht u verdere vragen hebben over dit onderwerp of mocht het probleem zich blijven voordoen, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op en vermeld dan alstublieft uw referentienummer: 'phl-100210-0412'


met vriendelijke groeten,


philips lighting contact center


reageren?

voor een reactie of verdere navraag over dit onderwerp kunt u onze e-mail service gebruiken, deze kunt u vinden op http://www.feedback.philips.com/dedicated/lighting/. u kunt ons ook bereiken op ons kosteloze europese telefoonnummer 00800 philipsl (00800-74454775).

*internet communicatie is niet beveiligd en philips kan daarom geen legale verantwoordelijkheid accepteren voor de inhoud van dit bericht