Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hannesnl - 16-04-2004 11:49:50
Computers & Telefonie

Bellen via carrier (preselect)

Zelf bel ik nu ongeveer een half jaar met bel1601. ik heb het tot nu toe misschien 1 of 2 keer gehad dat er geen verbinding gemaakt kon worden (direct in bezet). eigenlijk ben ik best heel tevreden over hen, je krijgt geen reclame van ze, je kan zelf makkelijk extra telefoonnummers onder je abonement zetten en ze zijn echt veeeeel goedkoper dan wie dan ook. ik had afgelopen maand een telefoonrekening van 12,43. ik heb even berekend dat waneer ik via kpn ditzelfde had gebeld ik hiervoor 32,86 kwijt was geweest. dit is toch even een besparing meer dan 50%, iets wat ik als student toch erg fijn vind. het enige nadeel is dat ze geen telefonische klantenservice hebben en alleen via email reageren. maar dat bespaar je natuurlijk op je telefoonrekening.