Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-03-2010 16:42:51
Geldzaken & Recht

Hotel gold card

Hey allemaal!

bij deze even een reactie, precies hetzelfde is bij mij gebeurd op 24/2. hotelgoldcard, silver+gold card toegestuurd gekregen (ontvangen 26/2) incl. 2 goldcard vouchers (met activatiecode, dus niet papieren vouchers).

stappen die ik heb ondernomen:
--> klantenservice was niet meer bereikbaar
--> forums afgepluist naar informatie
--> email gestuurd naar alle vindbare adressen: info@hotelgoldcard.nl, info@hotelgoldcard.info, administratie@sell-it.nl, verkoop@hotelgoldcard.info, hgc@sell-it.nl
alleen van hgc@sell-it.nl een ontvangstbevestiging gehad
--> rekeningnummers verzameld: zowel die op deze site vermeld staan als die van radar
[edit redactie]
--> hele vriendelijke mevrouw bij ing: alle rekeningen laten blokkeren
--> kaarten aangetekend retour gestuurd: 3958 zv amerongen
--> afwachten

dit wou ik delen met de mensen wie dit nog meer zal overkomen of die hier geen raad mee weten. dat wist ik in het begin ook niet, maar er wordt enorm veel informatie hier gegeven wat ontzettend nuttig is, maar verspreid over 7 pagina's (duurt even voordat je erdoor heen bent ;). hier staat in ieder geval het belangrijkste (alle rekeningnummers) bij elkaar.

zodra ik nieuws heb zal ik het uiteraard ook weer hier vermelden.