Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-03-2010 15:26:16
Computers & Telefonie

Dynafix en htc touch cruise

Mijn telefoon is nog steeds bij dynafix. nu beweert dynafix dat mijn scherm gebroken is, terwijl ik het afgegeven heb aan htc support / htc care zonder gebroken scherm.
gezien dit nieuwe feit heb ik mijn prijsopgave niet ingevuld en ook dynafix op de hoogte gesteld.
inmiddels heeft htc mijn probleem ge-eskaleerd, dat betekent dat een speciaal eskalatie team bij dit bedrijf mijn zaak nu onderzoekt, dit kan een week duren.