Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-03-2010 21:40:30
Computers & Telefonie

Mediamarkt reparatie"service"

Dajoek

in principe heb je als consument wel degelijk rechten, maar.......................het probleem is, dat de koper/consument na het eerste halve jaar na aankoop dient de bewijzen, dat er niet door eigen toedoen een defekt is ontstaan. dat bewijs is vrijwel nooit te leveren (tenzij jij zelf tegen hoge kosten een expert inschakelt die het tegendeel constateert) en dat weten zowel de verkoper als de fabrikant heel goed. van dat gegeven wordt dus ook grof misbruik gemaakt. het enige wat je feitelijk kunt doen, is dit merk nooit meer kopen en ook bij de verkoper nooit meer iets kopen. laat ze dat dan wél even schriftelijk weten.

met vriendelijke groet, readac.