Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2010 10:51:06
Computers & Telefonie

Mediamarkt reparatie"service"

Vanaf de buitenkant is er geen schade te zien en ook door de media markt service center is deze ook omschreven als "goed".

ik heb inderdaad het idee dat mediamarkt + asus misbruik maakt van de situatie, zij verlenen hierin geen enkele service blijkt, want ze schuiven het simpelweg op "eigen schuld".

onderstaande tekst zou betekenen dat ik überhaupt geen onderzoekskosten zou hebben, klopt dit?
onderzoek binnen garantie (hardware) *
mochten binnen de garantietermijn problemen ontstaan aan de hardware, dan onderzoeken wij de oorzaak helemaal gratis voor u, terwijl u wacht*.

• controleren hardware (ter plekke).
• stellen diagnose & reparatie. *geldt alleen voor hardware, bij softwareproblemen bieden wij u het pakket ‘softwarereparatie’ aan.

ik koop sowieso geen producten meer van asus en mediamarkt indien er geen oplossing geboden wordt (tot nu toe lijkt dit er niet op).