Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-03-2010 16:30:55
Computers & Telefonie

Hoeft een supermarkt geen garantie te geven op mobiele telefoons?

Helaas denkt ah daar anders over. zij claimen dat ik het toestel via debitel heb verkregen (??) en verwijzen mij naar hen.

het blijkt dat debitel is overgenomen door kpn en nog gewoon bestaat.
dus heb ik ook contact opgenomen met klantvragen@debitel.nl, maar die reageren weer niet op mails. het blijkt niet mogelijk ze op een ander e-mail adres of telefoonnummer te bereiken als je geen "mijndebitel" hebt, waarvoor je weer een abonnement nodig hebt.



ps. die duimpjes naar beneden vind ik nogal lullig. bedankt voor de reacties.