Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

frau_antje
frau_antje - 31-03-2010 02:46:12
Computers & Telefonie

Aldi pc goede keus???

[quote=ikbenik schreef op dinsdag 30 mrt 2010, 23:48]en dan durft men nog te zeggen dat paradigit en computerland de klanten niet naar de fabrikanten mogen doorverwijzen!

nog een punt:

inhoud toezegging
in de toezeggingen aan de consumentenautoriteit is onder meer vastgelegd dat de bedrijven erkennen dat zij zelf het eerste aanspreekpunt zijn voor consumenten die een product hebben gekocht dat niet deugt. ook is vastgelegd dat paradigit en computerland zullen zorgen voor herstel of vervanging van het product binnen een redelijke termijn, ongeacht het beleid van de fabrikant.

bron: http://www.consumentenautoriteit.nl/actueel/persberichten/persbericht_4_augustus_2009_consumentenautoriteit_paradigit_en_computerland_gaan_zich_aan_garantieregels_houden

kijk eens naar de aldi!!!!

de aldi stuurt de klanten altijd gelijk door naar de fabrikant.
hoezo zelf eerst het probleem oplossen?

ik mag dan wel een zeur zijn, maar dit gaat er bij mij echt niet in.
de computerzaken worden op de kop gezeten, terwijl de supermarkten gewoon door mogen gaan.

daarom ben ik onder andere een felle tegenstander van dat de aldi computers verkoopt.

de aldi behoort de klanten goed en deskundig te woord te staan als de klant een vraag over een computer heeft. de aldi dient zelf ervoor te zorgen dat het probleem wordt opgelost.


[quote]zij zelf het eerste aanspreekpunt zijn voor consumenten die een product hebben gekocht dat niet deugt. ook is vastgelegd dat paradigit en computerland zullen zorgen voor herstel of vervanging van het product binnen een redelijke termijn, ongeacht het beleid van de fabrikant.
de aldi voldoet hier niet aan, en kan er ook niet aan voldoen.

gelijke monniken, gelijke kappen.
als aan een computerwinkel bepaalde regels wordt opgelegd, gelden deze regels ook voor de niet computerwinkels.

ik hoop dat mijn standpunt duidelijk is, en laat aub die rode duimen weg.

als er toch rode duimen komen, is dat een zeer duidelijke teken dat de waarheid niet gezegd mag worden.

computerland is een dochteronderneming van paradigit!