Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-03-2010 17:55:25
Computers & Telefonie

Online adsl algemene klachten

Beste lezers hierbij mijn klachtenbrief van 12-03-2010;

betreft:ontbinding overeenkomst

geachte heer/ mevrouw,

op 07-01-2010 via uw klantenservice een overeenkomst adsl extra + telefonie totaal afgesloten. de bevestigingen hiervan heb ik uitsluitend per mail op 08-01-2010 ontvangen. aangezien er ruim 2 maanden zijn verstreken en er tot op heden geen gebruik van uw telefonie diensten kan worden gemaakt, bent u in verzuim m.a.w. is de overeenkomst niet nagekomen. nalatigheid m.b.t. importering ( nummerbehoud)

hierbij wil ik de overeenkomst adsl-xtra en telefonie totaal per direct beëindigen. tevens wil ik een coulanceregeling m.b.t. de gemaakte directe (factuur online voor niet geleverde diensten)en indirecte kosten ( belkosten+ kpn+ ongemak). tevens zal ook de incassomachtiging worden ingetrokken.

ik vind het een zeer dramatische procedure welke ik moet doorlopen om van u diensten gebruik te kunnen maken. na twee maanden is mijn telefoon met nummerbehoud niet overgenomen en sinds 08-03 geblokkeerd voor elk gesprek wat ook nog de nodige kosten en alle ellende met zich mee brengt.

kortom verzoek ik u binnen 14 dagen na dagtekening een schriftelijke bevestiging van de ontbinding en een coulance regeling, mocht u ook hierin in gebreke blijven wordt dit ter behandeling aangeboden bij de geschillencommissie waarbij juridische maatregelen niet worden uitgesloten.


hierbij verblijf ik,



een overzicht van de communicatie en de constateringen.

07 jan aangemeld en alle bevestigingen per mail gekregen
10 feb schrijven m.b.t. de activatie internet
16 feb oplevering internet geslaagd
17 feb contact kpn die aangeeft dat er geen verzoek is ingediend voor een nummerportering
17 feb klantenservice online twee uur (kosten)de problemen uitgelegd waarbij er werd aangegeven dat er door een interne fout de aanvraag nummerbehoud faalt (5 weken vertraging)
18 feb contact online voor nummerportering. de bevestiging per post gekregen met een aanvraagbevestiging 18-02-2010 welke in strijd is met mijn overkomst op 08-01-2010.
20 feb schrijven m.b.t. de vertraging nintendo ivm tekortkoming online partners
4 maart schriftelijke bevestiging hierin wordt aangegeven dat online het nummer op 08022010 om 1200 wordt overgenomen.
8 maart huistelefoon kpn inactief incl. online nummer ( niet bereikbaar)
11 maart klantenservice online geeft aan bezig te zijn met de overname nummerbehoud
11 maart contact kpn nummer staat op hold geblokkeerd maar afnemer is niet bekend, welke in verzuim is (schriftelijke bevestigd). gaat nog zeker x aantal weken duren.

ps: tijdelijke online telefoonnummer (overnameperiode) en de cadeau van online (nintendo) is nimmer verstrekt c.q. geleverd. u bent verantwoordelijk voor uw diensten en uw technische partners.
---------------------------
coulanceregeling vergoeding van 4€ jawel
inmiddels werkt telefoon wel maar schlecht bereik en veel geruis
nintendo geleverd zonder spel
draadloze routers (niet van online) worden niet geaccepteerd/ ondersteund door de waardeloze trage speedtouch van online.

conclusie; online is een waardeloze organisatie
nooit meer