Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-03-2010 18:22:55
Computers & Telefonie

Online adsl algemene klachten

Eos

ik zou niet akkoord gaan met de vergoeding van de gemaakte kosten. naar mijn inschatting heb je er minstens 10 uur tijd ingestoken en die "werktijd" zou ik als kosten opvoeren bij de geschillencommissie in den haag. advies: declareer 450 euro (10x45) en eis dat deze belabberde provider dit uitkeert.

de geschillencommissie telecommunicatie:

u heeft een geschil met uw telecombedrijf. samen komt u er niet uit. is het bedrijf bij de geschillencommissie geregistreerd, dan kunt u als regel de hulp inroepen van de geschillencommissie telecommunicatie.

https://loket.degeschillencommissie.nl/web/site/default.aspx?m=commissie&code=tel">offline

pedro.