Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
ed-asd - 03-04-2010 15:40:56
Computers & Telefonie

Vodafone

Ik had die laate mail ook gehad van vodafone webrelations, uiteraard gelijk geprobeerd maar waat media staat nergens tussen. er wordt bij mij ook vermeld ' geen lopende abbonementen' dus ik kwam er geen stap mee verder.
teruggemaild aan de betreffende persoon van vodafone, en nu uiteraard nog steeds geen antwoord ontvangen. ik heb definitief de hoop opgegeven en ben al op zoek naar een andere provider (en dus ook een ander telefoonnummer met al het gedoe erbij)
mn abbonnement loopt nog een maandje, dan kan ik eindelijk weg bij die waardeloze provider die zich totaal niet inzetten voor hun klanten (na 8 jaar !)