Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi-webcare
hi-webcare - 07-04-2010 12:48:22
Computers & Telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

Beste maliek,

uit je klacht op kassa vara begrijp ik dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de telefonische klantenservice. ik begrijp dat dit vervelend is. ik wil je graag verder helpen indien je signalen nog niet zijn doorgegeven.

op 04-03-2010 is het hi webcare team begonnen met reageren op online klachten om de klanttevredenheid te vergroten. een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat ook jij recht hebt op een goede oplossing.

waneer je probleem nog speelt, wil ik je vriendelijk verzoeken de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1147:

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- de namen van de desbetreffende personen die nu door de redactie zijn weggehaald

we zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

met vriendelijke groet,

lotte
hi webcare