Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-04-2010 13:10:20
Computers & Telefonie

Hi gratis geheugenkaartje?

Beste mij1234,

uit je klacht op het forum van vara kassa begrijp ik dat je het geheugenkaartje niet hebt ontvangen. ik begrijp dat dit vervelend is. helaas heeft hi niet de mogelijkheid losse onderdelen na te sturen. de fabrikanten van mobiele telefoons hebben deze geheugenkaarten. helaas heeft hi deze geheugenkaarten niet.

we bieden dan de mogelijkheid dat jij zelf een geheugenkaart aanschaft, dit kan in een electronica winkel of via het internet. vervolgens kun je een kopie van de bon verzenden. dit mag naar het e-mailadres van hi webcare.

op 04-03-2010 is het hi webcare team begonnen met reageren op online klachten om de klanttevredenheid te vergroten. een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat ook jij recht hebt op een goede oplossing.

indien je een geheugenkaart hebt aangeschaft en hiervoor nog geen vergoeding hebt ontvangen, wil ik je vriendelijk verzoeken de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1158:

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- kopie van de bon

we zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

met vriendelijke groet,

lotte
hi webcare