Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

grandpa
grandpa - 16-04-2010 14:53:33
Computers & Telefonie

Service van philips

Het gaat mij er niet om waar ik wat kan afspelen, denk niet dat iedereen meteen gaat googelen.
mijn gedachte is vraag het de fabrikant, die weten het, en kunnen misschien vertellen wat je er aan kunt doen.

wat mij tegen de borst stoot is dat ik weken heb moeten w88 op zo een simpel antwoord.
in 1e instantie konden ze niet helpen via de mail, moet je bellen, de telefo niste of wie ik aan de lijn kreeg kon mij niet helpen.
ze zou mij door de technische dienst terug laten bellen.
toen ik 2 dagen later nog niet terug gebelt was, ben ik weer gaan bellen, en na 10 min waren ze er achter, het kon niet op dat apparaat.
nou en dat heeft bijna 4 weken geduurt.