Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-04-2010 11:48:48
Computers & Telefonie

Telefoneren via internet

Sig442 schreef op zaterdag 17 apr 2010, 01:34:
dit zegt echter niet dat alles perfect zal werken, je provider zal toch echt zn werk moeten doen om de lijn goed te houden. gebeurt dit niet, dan is het telefoneren dus ook niet mogelijk. maar ja, het zelfde is met de normale telefoon zo. doet het telecom bedrijf zijn werk niet, zit je nogals met het zelfde probleem. dus dat is een onzin verhaal natuurlijk janfreak!

kwestie van een goede provider kiezen, ik heb mijn telefoon abonnement bij kpn en ik ben uiterst tevreden over het probleemloos kunnen bellen. het enige wat ik kpn kwalijk neem is dat ze de keuzetoets '5' opgeheven hebben, dat was ontzettend makkelijk wanneer iemand in gesprek was. maar ik kan me niet heugen wanneer het de laatste keer was dat er een storing op de lijn was. ergo, geen onzinverhaal.