Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.
r.voormeeren - 05-05-2010 10:58:25
Computers & Telefonie

Interactieve televisie/internet kpn.

Zelf heb ik in januari van dit jaar het pakket internet/plusbellen extra en interactieve tv aangeschaft.(8mb/s)
de eerste week was het niet te doen, zo slecht, storingsdienst gebeld en er kwam een monteur in de avond mee kijken die het zelf heeft gezien, die heeft de volgende acties ondernomen: alle kabels in huis vervangen, resultaat was nog niet optimaal, na weer gebeld te hebben is mijn oude experia box vervangen met het gevolg een 50% beter beeld, voor de zekerheid ook de tv-ontvanger vervangen dat scheelde weer 25% maar bleef ik nog kleine storingen houden, de monteur gaf het niet op en belde mij 14 dagen later om als laatste idee om de scart kabel er af te gooien en door en hdmi kabel te vervangen en dat bleek het ei van colubus te zijn, ik heb nu een prachtig beeld en als cadeau kan ik voor de rest van het huis mijn digitenne gratis behouden.
het hele verhaal heeft wel 2 maanden in beslag genomen maar het team van kpn heeft alles gedaan om het geheel naar mijn zin te maken en daarvoor hulde.!!!