Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-05-2010 11:15:15
Winkels & Webshops

Prijzen in de folder anders als bij de kassa

Komt inderdaad regelmatig voor. laatst nog bij de plus, 2 pakken schnitzels voor 5,89. liggen er in de schappen afgeprijsde voor 3,71. naar de kassa met 2 pakken, elk afgeprijsd dus voor 3,71. wil de cassiƩre beide aanslaan en geen korting geven dus. ik zei dat als ik 2x 3,71 moest betalen, ik ze dan wel ging omwisselen voor vlees wat verser was en dan dus 2 voor 5,89. er moest eerst een andere collega bij gehaald worden die het ook onlogisch vond maar is uiteindelijk goed gekomen.

eerder was het bij de plus zo, dat als er na afrekening blijkt dat een artikel fout geprijsd was, je de artikel(en) gratis mee kreeg. deze service bestaat volgens een medewerkster alhier niet meer, soms gaat het om 20 eurocent of zo en dan laat ik het ermaar bij zitten en loop echt niet meer terug naar de klantenservice.