Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 05-05-2010 11:42:17
Computers & Telefonie

Interactieve televisie/internet kpn.

[quote=brambo47 schreef op woensdag 5 mei 2010, 11:17]ik heb zoiets bij tele 2 meegemaakt, maar dat betrof een internet verbinding die niet werkte met en langere kabel naar het modem. ik heb hun gemeld dat het modem niet goed was maar dat werd steeds met een vaag verhaal afgewimpeld en gezegd dat verkeerd aangesloten is of het pc utp interface niet goed was. uiteindelijk nieuwe kabels ontvangen, wat ik allang met een kwaliteitslabel getest had, en uiteraard niet werken. uiteindelijk hebben we met veel kabaal via telefoon, en het opzeggen van de verbinding wegens wanprestatie, een nieuw modem gekregen waarna het probleem opgelost was. mogelijk dat hier hetzelfde probleem voor itv geld.

tip van tele 2 voor alle tele2 klanten met hetzelfde probleem:haal de splitter er tussen uit dat scheelt een stuk.