Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-05-2010 13:50:32
Elektronica & TV

Geen garantie bij defect geleverde accutje

Hfpk schreef op woensdag 5 mei 2010, 12:43: als de artikelen niet aan de verwachting voldoen of aan de product omschrijving of aan de kwaliteit criteria die daarvoor zijn opgegeven. heeft u als koper ten alle tijde recht om de koop binnen veertien dagen ongedaan te maken.ik heb hun direct op de hoogte gesteld van de defecte batterijtjes. echter krijg ik dit wazige niet technisch onderbouwde antwoord.

zie kopie van hun reactie`s:

deze accu verkopen wij dagelijks en tot nu toe ( gelukkig ) zonder klachten.
het zal dus niet aan de partij of merk liggen.
er kan zeker altijd 1 niet functioneren, maar alle 5?

als u zeker weet dat het niet aan iets anders ligt, zoals de lader, mag u ze retour sturen met bijgevoegd retourformulier.
de leverancier zal ze dan nakijken.

met vriendelijke groeten,
johanna, elektronica online

we hebben de accu's ontvangen, en inmiddels de eerste getest.
deze was inderdaad defect.
ik heb contact opgenomen met de leverancier/ importeur nedis bv in den bosch.
gesproken met robin bruis.
deze vertelde dat er duizenden van verkocht zijn, en nog nooit een defect.
als nu van 5 bestelde accu's er ook 5 defect zijn, moet er toch iets verkeerd gedaan zijn.

de schade valt helaas niet onder de fabrieksgarantie.
ik vind het vervelend u niet beter te kunnen mailen.

met vriendelijke groeten,
johanna, elektronica online