Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fe
feniksvogel - 05-05-2010 13:58:24
Computers & Telefonie

Interactieve televisie/internet kpn.

Ik zit pas 1 maand bij kpn, en heb nog geen avond zonder problemen gekeken.
en oh ja, ik heb de decoder al vele malen aan en uit gezet. kpn geeft ook wel toe dat het aan hun ligt, maar zegt er niets meer aan te kunnen doen. ik kan mijn televisie gedeelte stopzetten cq opzeggen, maar het internet gedeelte niet. en dat is toch op zijn minst vreemd te noemen, want ik heb toch één abonnement afgesloten, en niet twee losse abonnementen. maar ik ga dit geval voorleggen bij de geschillencommissie telecommunicatie.