Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-05-2010 18:28:53
Voeding & Gezondheid

Operatie

Nogmaals t.s.

leest u de brochure m.b.t. de klachten behandeling door. mogelijk staat daarin binnen welke termijn er gereageerd wordt op uw klacht.

staat er geen tijdslijn in, geeft dan het ziekenhuis de gelegenheid om binnen uiterlijk 30 dagen te reageren.

gebeurt dit niet, stel dan het ziekenhuis schriftelijk in gebreke de klacht naar behoren af te handelen en stel daarin een tijdslimiet van uiterlijk 30 dagen om uw klacht inhoudelijk te behandelen en u de uitslag daarvan toe te sturen.

zoals eerder aangegeven door mij heeft u recht op een behoorlijke klachtenbehandeling door een ziekenhuis.

m.i. hoort u wel zorg te dragen voor een gesprek met de behandeld arts, omdat u wel naar het ziekenhuis kunt laten zien dat u de behandelend arts de kans heeft gegeven u uit te leggen waarom het litteken zo groot is geworden.
persoonlijk zou ik met deze stap dus beginnen.
het lijkt mij verstandig om de conclusie van dit gesprek in uw dossier vast te laten leggen.