Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 07-05-2010 15:25:13
Computers & Telefonie

[ervaringen]new digital world

Leest u ook deze link door.
http://www.consumentenautoriteit.nl/cabedrijven/extra_regels_gelden_bij/verkoop_via_internet_postorder_en_telefoon">klik
m.i. stond u volledig in uw recht toen u binnen de zichttermijn het product wilde terug sturen.

zie verder info op de site.

afzien van de koop binnen de zichttermijn

als een consument van de aankoop afziet binnen de zichttermijn, moet u hem of haar binnen dertig dagen het aan u betaalde bedrag terugbetalen. u mag de consument geen kosten voor het ongedaan maken van de koop binnen de zichttermijn in rekening brengen.

wie de kosten voor terugzending moet betalen, mag u bepalen. meestal hangt dat af van de situatie.