Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tvdeem
tvdeem - 07-05-2010 15:31:27
Computers & Telefonie

[ervaringen]new digital world

[quote=tdehond schreef op vrijdag 7 mei 2010, 15:25]leest u ook deze link door.
http://www.consumentenautoriteit.nl/cabedrijven/extra_regels_gelden_bij/verkoop_via_internet_postorder_en_telefoon">klik
m.i. stond u volledig in uw recht toen u binnen de zichttermijn het product wilde terug sturen.

zie verder info op de site.

afzien van de koop binnen de zichttermijn

als een consument van de aankoop afziet binnen de zichttermijn, moet u hem of haar binnen dertig dagen het aan u betaalde bedrag terugbetalen. u mag de consument geen kosten voor het ongedaan maken van de koop binnen de zichttermijn in rekening brengen.

wie de kosten voor terugzending moet betalen, mag u bepalen. meestal hangt dat af van de situatie.
ik heb nu ook in een zeer onvriendelijk mailtje tehoren gekregen dat ik het terug mag ruilen, maar 2x verzendkosten betalen, terwijl meneer het op deze manier verstuurd vind ik erg spijtig. indien ik zeker was van het feit dat hier een goed pruduct geleverd was, dan kon ik het via marktplaats nog gaan verkopen, en was de terugzending ook niet nodig geweest.

ik heb mijn keuze in ieder geval gemaakt:
het bedrijf is in ieder geval mijn geld niet waard, ik verspil het nu liever aan verzendkosten, dan dat ik het hier maar laat liggen.
de manier van verpakken, en de manier van klachten behandelen is totaal onder de maat, en bij leugens en schelden ben je bij mij dan gauw uitgepraat.