Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerland - 07-05-2010 22:52:17
Computers & Telefonie

[ervaringen]new digital world

Tvdeem, u durft veel te zeggen voor iemand die zijn geld nog terug moet krijgen. en de leverancier voor leugenaar uitmaken, of dat nu zo handig is...

van uw openingspost klopte niet veel weten we inmiddels. er is nimmer sprake van geweest dat u de koop niet ongedaan kon maken: de wet geeft u dat recht.

in plaats van het product, zonder discussie, terug te sturen binnen de gestelde termijn, gaat u de strijd aan met de leverancier die vervolgens "niet reageerde op uw vraag om het artikel te retourneren".
dat hoeft toch ook niet: retourneren moet u zelf doen.

er is nimmer sprake van geweest dat u het geld niet terug zou krijgen. u bent een overbodige strijd aangegaan met de leverancier die, ook door u toedoen, tot een ruzie is geƫscaleerd. een ruzie omdat u niet bereid bent de verzendkosten te betalen voor het terugsturen (en die zijn toch echt voor uw rekening!).
dit alles vertelde u ons aanvankelijk echter niet.

ik hoop voor u dat u, ondanks het schelden en tieren, uw geld terugkrijgt.
ik verwacht niet dat de ver voor de uiterlijke termijn daarvoor zal zijn.