Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 08-05-2010 12:36:56
Computers & Telefonie

[ervaringen]new digital world

@ tvdeem

de manier waarop webshop en sommige vrijwilligers op u reageren verdient niet de schoonheidsprijs.

u staat volledig in uw recht.
u heeft het recht om zonder opgave van reden een koop op afstand binnen de zichttermijn terug te zenden.
in dezelfde wet + in de a.v. van het keurmerk staat dat klant dan alleen de verzendkosten verschuldigd is.
de bezorgkosten zijn dus voor de webshop. stichting consuwijzer bevestigt dit.

webshop heeft toegezegd om wat u betaald heeft te vergoeden.
ik verwacht dan ook binnen 30 dagen hier te lezen dat webshop dat gedaan heeft.

probleem lijkt dus uiteindelijk toch op de juiste manier opgelost te worden.