Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-05-2010 12:26:25
Geldzaken & Recht

Canal digitaal recreatie pakket betalen voor niets

Dit is de bevestiging brief ;

[edit redactie]
abonneenummer: 47859
smartcardnummer: 10013047933636 referentie: 0p37-opzrecstbp/cd betreft: beëindiging abonnement
hilversum, 27/05/09
geachte heer, mevrouw,
wij hebben uw opzegging met betrekking tot het recreatie set top box-pakket in goede orde ontvangen.
uiteraard respecteren wij uw besluit om het abonnement te beëindigen en dragen zorg voor een correcte afwikkeling.
het recreatie set top box-pakket is alleen actief in de zomerperiode (21 maart tot en met 21 september). conform onze algemene abonnementsvoorwaarden worden abonnementen standaard voor een periode van 12 maanden aangegaan facties uitgezonderd). dit houdt in_datutot 31/05110 kunt u.wijven_
genieten van de nederlandse commerciële zenders, zoals rtl4, sbs6 en veronica. daarnaast belt u tegen een gereduceerd tarief met de klantenservice en hebt u garantie op uw smartcard.
al deze voordelen komen per 31/05/10 te vervallen, tenzij u voor slechts € 69,95p er jaar een abonnement
neemt op het set top box-pakket. ga direct naar www.canaldigitaal.nl/wijziging om dit zenderpakket aan te vragen. indien u uw opzegging ongedaan wenst te maken of telefonisch het set top box-pakket wenst af te sluiten, kunt u contact opnemen met onze verkoopinformatielijn op 0900-9327 (€ 0,15 p/m, maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur).
met vriendelijke groet,
klantenservice canaldigitaal
oc
geen beeld op de nederlandse zenders, maar wel bvn? plaats de smartcard in de satellietontvanger en zet deze op 5b56. ga vervolgens naar www.canaldigitaal.nl/smartcard of stuur een 5m5 met uw smartcardnummer (zonder puntjes) naar 06-44 300300 (regulier tarief). u kunt ook 24 uur per dag tegen normaal gesprekstarief bellen met de activatielijn op 035-6 477477. binnen 6o minuten heeft u weer beeld.

edwardus schreef op vrijdag 14 mei 2010, 19:16: in de link die kiran plaatste kun je lezen dat het een jaarcontract is waarvoor je slechts van 21 maart tot 21 september hoeft te betalen. het kan best zijn dat dit in mei (2008?) besteld is en daarom dus loopt van mei t/m mei.

nogmaals de vraag: wat staat er precies in de bevestiging van de opzegging?