Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-05-2010 11:38:13
Elektronica & TV

Ziggo klachtenmanagement

Hoi read,

ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie.
( waarom verwijderd de redactie die adressen?)
de redactie van kassa kan beter van die ziggo weer eens een hot item maken.

niemand reageert er op.
ik heb weer van alles geprobeerd, maar zonder resultaat.
van het eerste adres kreeg ik gelijk al een bericht dat bericht niet aan gekomen is.
en de tweede reageert niet.
dus de laatste optie genomen en een brief gepost. dus nu maar weer afwachten!
via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

onderstaande bericht kreeg ik na 4 keer een verkeerd adres gekregen te hebben van ziggo klantenservice.

helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden bestemd.

wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.

lekker stel daar!