Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-05-2010 21:51:35
Auto & Vervoer

Kapot horloge bandje

4december schreef op zaterdag 29 mei 2010, 21:45: heb je als consument dan helemaal geen rechten. de bevestiging zit aan de achterzijde van de horlogeband. en deze is juist net op de stiknaad afgescheurd

bandjes zijn onderhevig aan gebruiks/slijtage, dus dat dat niet onder garantie valt is niet zo vreemd.
maar ik verwacht dat als je hem hier/bij nederlandse firma had gekocht dezelfde firma dit wel (uit coulance) zou zijn omgeruild als het de stiknaad betreft.
dat een andere winkelier niet gaat opdraaien voor kosten van iets dat bij een ander is gekocht/betaald vind ik in dit geval niet zo vreemd.