Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-05-2010 22:21:19
Auto & Vervoer

Kapot horloge bandje

Uw probleem is dat het recht waar u een beroep op moet doen, het recht van de state of new york is.

ik zou in eerste instantie gaan klagen bij het bedrijf in ny waar u het horloge gekocht heeft.

willen ze niet meewerken dan kunt u eerst dreigen met het indienen van een klacht bij het ny state consumer protection board en als de dreiging niet werkt ook daadwerkelijk een klacht indienen.
(ik weet echter niet zeker of deze klachtenprocedure ook openstaat voor niet usa-ingezetenen)
http://www.nysconsumer.gov/">http://www.nysconsumer.gov/

meer informatie kunt u verder vinden bij:
http://www.nyc.gov/html/dca/html/home/home.shtml">nyc department of consumer affairs

succes!