Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Kapot horloge bandje
Vanden bosch schreef op zaterdag 29 mei 2010, 22:53: en 1 regel verder beste stacey:
--en daar kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat er geen garantie zat--
.
die regel verder was antwoord van een winkelier,
klantenservice nederland is de distributeur/overkoepelende organistatie, die kan wel wat regelen als dat even kortgesloten wordt met de aangesloten winkelier..........
garantie in de zin van x aantal maand/jaar garantie is uitgesloten ja, dit lijkt een productiefout te zijn en dat wordt dan wel geregeld.
--in de benelux vindt de marketing, verkoop, finance en after sales plaats.
voor meer informatie:
fossil benelux
doetinchemseweg ...doetinchem
nederland --
ze hebben ook 4 eigen winkels, anders kun je daar altijd nog informeren.http://www.fossil.nl/webapp/wcs/stores/servlet/contentview?langid=15&storeid=32560&catalogid=20506&page=companyprofile">fossil