Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
cheyennec - 04-06-2010 07:50:37
Geldzaken & Recht

Bestellen wehkamp zo makkelijk nog niet

Wij hebben ons uiterst goed verdiept in allerlei zaken die belangrijk zijn bij de aanschaf van deze producten. dagen lang heel veel reviews lezen en de producten in de winkel bekijken. maar een fornuis blijft een fornuis, niet eens iets wat ik eerst perse zou hoeven zien in de winkel. alleen al op een simpele stofzuiger betaal je zo 80 euro meer in de winkel dan op internet. niet voor niets ook eerst gebeld met de klantenservice om te vragen hoe het bestel- en bezorgproces zou verlopen, alvorens te bestellen.

daarnaast zaten op alle producten van siemens die wij besteld hebben nu gratis 5 jaar garantie. dat is een trigger geweest die ons erg aansprak, zodat wij ons over die producten de komende tijd niet druk hoeven te maken.