Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mastag
mastag - 04-06-2010 12:04:12
Geldzaken & Recht

Bestellen wehkamp zo makkelijk nog niet

Dus je gaat in winkels de verkopers om informatie vragen , daar kijken en online bestellen. als je zo zeker bent van je zaak kies je online en koop je online. nu ga je een investering in tijd van de middenstand vragen terwijl je weet dat je er niet koopt. beetje hypocriet.
een fornuis is een fornuis, tja dat klopt maar wie weet heb je daar net een apparaat zonder thermokoppel besteld voor een prachtige prijs, deze apparaten mogen per oktober namelijk niet meer worden verkocht en zodoende worden die apparaten nu snel tegen any price verkocht. een ovendeur, als je kids hebt is wel degelijk belangrijk, wordt deze heet, is deze geïsoleerd, gaat de deur zeer makkelijk open? allemaal zaken die bij een fornuis wel degelijk spelen.
en geloof mij op een simpele stofzuiger zit echt geen 80 euro marge, dus het is of een dure stofzuiger of een import apparaat. op een stofzuiger van 300 euro wordt nog niet eens 80 euro verdiend.
waarom is goedkoop toch het toverwoord en vinden we service zo onbelangrijk, we willen er tenslotte niet voor betalen. cheyenne, dit is geen aanval op jou persoonlijk maar ik verbaas me gewoon over de mentaliteit. we willen de prijs van internet en de service van 20 jaar terug, dat gaat gewoon niet samen.